I. Zwroty (odstąpienie od umowy sprzedaży)
- W terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu Konsument może odstąpić od umowy sprzedaży bez podania przyczyny.
- Chcąc skorzystać z prawa odstąpienia od umowy sprzedaży Konsument, zobowiązany jest poinformować sprzedającego o decyzji odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia (np. pismo dostarczone pocztą, na adres sprzedającego, bądź pocztą elektroniczną na adres e-mail sprzedającego). Konsument może skorzystać z wzoru oświadczenia, jaki stanowi załącznik do ustawy z dnia 30 maja 2014 roku o prawach konsumenta, jednak nie jest to obowiązkowe.
- W przypadku przesłania oświadczenia przez Konsumenta drogą elektroniczną, sprzedawca niezwłocznie prześle na podany przez Konsumenta adres e-mail potwierdzenie otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od Umowy.
- Oświadczenia wysyłane za pośrednictwem poczty elektronicznej należy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., natomiast oświadczenia wysyłane za pośrednictwem poczty należy kierować na adres: ul. Parkowa 12A, 30-538 Kraków
- Do zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie przez Konsumenta oświadczenia przed upływem tego terminu.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy, z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu z powrotem lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od Umowy. Termin zostanie zachowany, jeśli Konsument odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu, także koszty zwrotu Produktu, jeśli ze względu na swój charakter Produkt ten nie mógł zostać w zwykłym trybie odesłany pocztą.
- Konsument odpowiada za zmniejszenie wartości Produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje między innymi Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji Konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- § 10 Regulaminu sklepu uwzględnia wszelkie informacje dotyczące zwrotów.
II. Reklamacje
- W przypadku wystąpienia wady zakupionego u sprzedawcy możliwe jest zgłoszenie reklamacji. Zgłoszenia należy dokonać w formie pisemnej pocztą, bądź pocztą elektroniczną.
- Reklamacje zgłaszane za pośrednictwem poczty elektronicznej należy kierować na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. natomiast oświadczenia wysyłane za pośrednictwem poczty należy kierować na adres: ul. Parkowa 12A, 30-538 Kraków.
- Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru.
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania reklamacyjnego niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni, a jeśli nie zrobi tego w tym terminie, uważa się, że żądanie Klienta uznał za uzasadnione.
- Towary odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w § 3 niniejszego Regulaminu.
- § 11 Regulaminu sklepu uwzględnia wszelkie informacje dotyczące reklamacji.